بازدید های مکرر کاربران از سایت فروشگاهی با طراحی سایت فروشگاهی موفق
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از مهم ترین دغدغه ها در زمینه طراحی سایت فروشگاهی موفق افزایش آمار بازدید های مکرر کاربران و در حقیقت همان بازگشت مجدد کاربران به سایت فروشگاه است. همان طور که در واقعیت هم مدیران فروشگاه ها مایل به بازگشت مجدد مشتریان هستند سایت های فروشگاهی هم از این قاعده مستثنی نبوده و مایل به بازدید های مکرر کاربران و افزایش آمار فروشگاه خود هستند.

بازدید های مکرر کاربران با طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

نوع طراحی سایت فروشگاهی شما مهم ترین عامل در جذب مخاطبین به حساب می آید, هر چند که این مورد تاثیرخاصی روی نتایج موتور های جستجو ندارد اما یک طراحی سایت حرفه ای می تواند کاربران را به سمت سایت فروشگاهی شما جذب کند. فرض کنید وارد یک سایت فروشگاهی با طراحی سایت جذاب و زیبا شده اید, زیبایی سایت طبیعتاً شما را مجذوب کرده و احتمالاً به صورت ناخودآگاه شما را ترغیب به خرید از سایت فروشگاهی مزبور می نماید. نمی توان این حقیقت را انکار کرد که طراحی سایت حرفه ای یکی از دو عامل بسیار مهم و تاثیر گذار در پیاده سازی و اجرای طرح یک سایت فروشگاهی موفق است.

نقش مهم برنامه نویس در طراحی سایت فروشگاهی

هر چند طراحی سایت حرفه ای برای وب سایت فروشگاهی شما نقش عمده ای در موفقیت آن دارد اما نباید از نقش مهم و تاثیر گذار برنامه نویس هم غافل شد, سایت جذاب و زیبایی که به خوبی کار نکند و پر از ایراد فنی باشد قطعاً کاربران را فراری می دهد. مجدداً فرض کنید که وارد یک سایت فروشگاهی شیک و جذاب شده اید اما بسیاری از گزینه های آن غیر فعال هستند نتیجه این مساله باز هم فرار کاربر از سایت مذکور است و موجب عدم بازدید های مکرر کاربران می شود. در حقیقت برنامه نویس ها حرف اول را در ایجاد یک سایت می زنند. آن ها هنرمندانی هستند که با صفر و یک امکانات و موقعیت های بی نظیر و وصف ناپذیری را ایجاد می کنند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت مهندسی , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت نفتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: